Wallmans satte pris på rejsebranchen

Vinderne af årets partnerpriser 2016 hos Wallmans i Cirkusbygningen.

Vinderne af årets partnerpriser 2016 hos Wallmans i Cirkusbygningen.

TURISME: I aftes var 600 ansatte fra hoteller, incoming, event og rejsebureauer til Wallmans partnergalla – hvor Cirkusbygningen i København igen uddelte syv partnerpriser under sit nye show, Flashback.

 

Igen i år forventer Wallmans i Cirkusbygningen 76.000 besøgende til sine 125 visninger af sit nye dinner-show, Flashback, siger Kristine Andersen, marketingschef for Wallmans til standby.dk og tilføjer, at Wallmans rykkede ind for 12 år siden.

Under Flashback, der hylder Cirkusbygningens første 130 år, uddelte Cirkusbygningen sine awards til samarbejdspartnere, der har ydet særlig indsats den foregående sæson, 2015/2016.

Årets kategorier var som sidste år – og vinderne i aftes blev, valgt af Wallmans:

Årets bedste incoming-/rejsebureau: DMC, der også vandt sidste år (de øvrige nominerede var, nævnt alfabetisk, Art Sales, BDP, Nordic Star og Scandinavian Image.) Prisen gives til det bureau, der i sidste sæson leverede flest gæster til Cirkusbygningen.

Årets upcoming partner: Club Matas (de to andre nominerede var Events 4 Singler og Klub FT) Prisen gives til Club Matas, der angiveligt er Danmarks største medlemsklub.

Årets Bedste hotel: The Square, der også vandt sidste år. De andre nominerede var: Absalon Hotel, Grand Hotel, Imperial Hotel og Scandic Copenhagen. Prisen gives til det hotel, der booker flest gæster i Cirkusbygningen.

Costumer Care-prisen: Dorthe Breum fra The Square; hun vandt også sidste år (de øvrige nominerede var Åsa Bigum – også fra The Square, Hege Sæther fra Grand/Imperial samt Anne Winding fra DMC). Prisen gives til den mest velforberedte sælger, der altid har Cirkusbygningen i fokus – og som Wallmans sælgere husker for dennes parathed overfor Cirkusbygningen.

Årets Arrangement i Cirkusbygningen: Copenhagen Event Company (de øvrige nominerede var Crone & Co., Dreambag og Eventforce)

Årets Bureau: Crone & Co (de øvrige nominerede var Copenhagen Event Company og Eventforce.)

Puzzle-prisen: VisitDenmark – går til aktør ”der agerer ud over det sædvanlige.” VisitDenmark belønnes for at have gjort 2016 til det bedste år for kongresser nogensinde i København. Kongresserne tiltrækker over 100.000 gæster. I snit bruger de hver 3.100 kr. pr. døgn på overnatning, mad, transport, shopping og fornøjelser. De 101.000 kongresgæster vil i år give København 400.000 hotelovernatninger og omsætning på ca. 1,2 milliarder kr.

Prisen til VisitDenmark blev modtaget af Steen Møller, der som endnu en topchef i VisitDenmark har opsagt sin stilling med udgangen af denne måned som chef for VisitDenmarks erhvervsturisme. Fremover vil han være konsulent med eget firma.

Årets åbningsnummer i Flashback var hyldest til Cirkusbygningens 130 år og de optrædende, som har haft deres gang i bygningen – cirkusartisterne.

Showet spiller i alt 125 gange frem til juni 2017. Der er typisk tre forestillinger om ugen, torsdag, fredag og lørdag. I juleperioden er der fire.

Det største bifald i aftes kom til ”underbukse-nummeret,” hvor de muskuløse artister i den polske Duo Creative gav fantastisk opvisning – kun iført boxershorts. Andre mindeværdige øjeblikke fra det lange show var de tre dansende ”teddybamser” samt den imponerende koordination fra showets artister i nummeret med country-musik.