Taxibranchen klar med bedre service fra Københavns Lufthavn

taxa taxiTURISME: Mødet med en taxichauffør er ofte udenlandske turister og forretningsrejsendes første møde med Danmark. Det skal være et godt møde, mener taxibranchen. Derfor skal der i samarbejde med Københavns Lufthavn fuld fokus på kundeservice.

Når hovedstadens taxiselskaber og Københavns Lufthavn sammen indfører et helt nyt Taxi Management System den 5. oktober, kommer der skærpet fokus på den gode service.

Hvert år ankommer flere end fire millioner turister og forretningsfolk til Københavns Lufthavn – mange af dem tager en taxi ind til byen eller til de store konferencer på f.eks. Bella Center.

”Uanset hvem man er, eller hvor man kommer fra, skal taxikunderne altid kunne forvente en ren taxi og en venlig, velklædt og serviceminded chauffør, der er klar til at hjælpe med f.eks. bagagen. Det nye Taxi Management System i lufthavnen vil styrke branchens fokus på god service, ” siger Trine Wollenberg, direktør i Dansk Taxiråd.