SAS skruer op for musikken

Arkivfoto.

Arkivfoto.

FLYSELSKABER: Som del af et nyt musikinitiativ lancerer SAS musikkampagne med ti førende skandinaviske musikere, som også er hyppigt rejsende. Samtidig lancerer SAS Spotify-playlister – særligt tilpasset rejseoplevelsen.

SAS har flere tiltag med fokus på musikken som sponsor for Musikfestivalen og Polarprisen i Sverige. Samtidig kan EuroBonus-medlemmer veksle point til koncertbilletter.

”Vores kunder har også interesse for musik og bruger musik til afslapning og underholdning på rejsen. Derfor har vi nu indledt større arbejde med fokus på musik, som skal bidrage med underholdning til den oplevelse, det er at rejse med SAS,” siger Stefan Hedelius, Vice President Brand & Marketing, SAS.

Det nye musikinitiativ består af musikkampagne med ti skandinaviske musikere, alle er hyppigt rejsende.

På SAS’ sociale medier deler bl.a. Sarah Dawn Finer, Jonathan Johansson, Fay Wildhagen og TooManyLeftHands deres musikanbefalinger.

Musikinitiativet betyder også anbefalinger på Spotify: SAS lancerer nu fem Spotify-playlister med skandinavisk musik. Playlisterne kan findes på SAS’ Spotify-profil under navnene SAS Flight mode, SAS Fast track, SAS Lounge, SAS Explore og SAS Origin.