Ny version af dansk mødekoncept Meetovation

MeetovationMICE: Siden 2006 har Danmark haft mødekonceptet Meetovation, der har givet unik position i mødebranchen. Nu er det relanceret i hele verden i ny version.

Ni nøglespillere i den danske mødebranche har relanceret Meetovation: ”Vores danske evne til at tænke anderledes og være kreative bærer frugt. Men konkurrence fra udlandet er hård. Videreudviklingen af Meetovation får stor indflydelse på den danske mødebranches konkurrenceevne, da Meetovation har vist sig at være et af vores stærkeste trumfkort i kampen om at fange de internationale mødeplanlæggeres opmærksomhed,”, siger Steen Møller, projektchef for business events i VisitDenmark.

Med business events afdelingen i VisitDenmark i spidsen har partnere som bl.a. BC Hospitality Group, Carlson Rezidor, Comwell Hotels, Wonderful Copenhagen og Scandic Hotels fremtidssikret Meetovation-konceptet.

Det nye Meetovation Manifest er den danske mødebranches løfte om at være en del af mødeprocessen fra start til slut, skabe vidensdeling og skræddersy mødet.

“I Meetovation 3.0 er der øget fokus på værdiskabelse for mødeholderen med vægt på at skabe adfærdsændringer hos deltagerne,” siger Steen Møller.