Lille rejsekoncern med store ambitioner

Jan Lockhart, til venstre, med Brøndbys salgschef, Michael Lieberkind.

Jan Lockhart, til venstre, med Brøndbys salgschef, Michael Lieberkind.

TURISME: Danske Beach Tours under NG Travel Group er ny partner med fodboldklubben Brøndby. Det skal skaffe penge til Brøndby og øget omsætning hos Beach Tours, der snart igen vil ekspandere.

I spidsen for danske NG Travel Group, der foreløbig omfatter Beach Tours og USA Tours, står Jan Lockhart – tidligere adm. direktør for Danmarks fjerdestørste charterrejsebureau, Apollo. Jan Lockhart forlod Apollo i Danmark til fordel for noget, der står hans hjerte nært: fodboldklubben Brøndby IF.

I februar 2011 blev han adm. direktør for Brøndby IF, men det var en meget urolig tid. Klubben havde masser af problemer på og uden for fodboldbanen. Så allerede i juni 2012 var det slut for Jan Lockhart i Brøndby.

Herefter blev han adm. direktør for FDM travel, og siden for NG Travel Group.

NG Travel Group omfatter bl.a. Beach Tours, der netop er blevet partner med Brøndby. Aftalen mellem Beach Tours og Brøndby betyder, at Brøndby IF får 250 kroner for hver rejsebooking foretaget via brondby.com

Jan Lockhart sagde i går til standby.dk, at han i det første år af aftalen med Brøndby håber den vil betyde omkring 1.000 ekstra bookinger af rejser med Beach Tours, hvilket vil give omsætning i rejsebureauet og 250.000 ekstra kr. til fodboldklubben.

I år håber Jan Lockhart, at NG Travel Group når omsætning på 100 mio. kr. og med bl.a. lidt opkøb næste år mindst en fordobling af omsætningen.

”Og inden for nogle uger præsenterer vi et nyt område for NG Travel Group, der foreløbig har 20 fuldtidsansatte,” siger Jan Lockhart til standby.dk