Glem ikke Oregon

0
Oregon-sammenkomst forleden, fra venstre John Migliorini fra Atlantic Link, Profil Rejsers nye produktionschef for Nordamerika, Charlotte Lindholm, Birgitte Vraadal fra FDM travel og Icelandairs John Rasmussen.
Oregon-sammenkomst forleden, fra venstre John Migliorini fra Atlantic Link, Profil Rejsers nye produktionschef for Nordamerika, Charlotte Lindholm, Birgitte Vraadal fra FDM travel og Icelandairs John Rasmussen.

TURISME: Rejsende til USAs vestkyst fokuserer på Californien og Seattle i delstaten Washington – imellem dem ligger Oregon, der fortjener mere opmærksomhed, var budskabet forleden i København.

Der er årligt over en million rejsende fra Norden til USA – heraf mere end 300.000 fra Danmark. For at sætte fokus på den mellemste af de tre delstater på USA’s vestkyst, Oregon, havde Icelandair og det danske GSA-bureau Atlantic Link, der bl.a. repræsenterer Oregon i Norden, forleden indbudt store danske rejsebureauer til sammenkomst i København.

Fra Norden har kun Icelandair rute til Oregons største by, Portland. Mens sæsonruten før blev fløjet to gange om ugen, bliver der flere fra næste år.

Icelandair har forventet passagertal i hele 2015 på lidt over tre millioner, men de høje forventninger fortsætter i 2016 med et forventet passagertal på 3,5 mio.

Icelandair har 42 destinationer, her af 16 i Nordamerika: Boston, Washington D.C. New York (JFK og Newark), Orlando, Minneapolis, Denver, Seattle, Anchorage, Portland, og Chicago (fra marts 2016) i USA. Toronto, Halifax, Vancouver, Edmonton og Montréal (fra maj 2016) i Canada.

Deltagerne ved denne uges Oregon-sammenkomst var fra Albatros Travel, FDM travel, MyPlanet, Risskov Travel Partner, Spies, Profil Rejser og Via Travel.

DEL ARTIKLEN
  •  
  •  
  •  

Skriv en kommentar

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz