Emirates bød på kage til svigtet kørestolsbruger

??????????????????????????????????????????FLYSELSKABER: 77-årig syg engelsk kvinde med behov for kørestol kiggede forgæves efter den bestilte kørestol efter hun var landet med Emirates i Hong Kong – Emirates ”kundeservice” tilbød en kage som kompensation…

77-årige Marian Robinson og hendes gemal, Herbert Robinson på 79 år, fløj sidste uge med Emirates fra London via Dubai til Hong Kong for at besøge deres datter, Lindsey Gordon.

Herbert Robinson havde inden afrejsen bestilt kørestol-assistance til sin hustru, der pga. en række sygdom er dårligt gående. Det fungerede fint under mellemlandingen i Dubai, men der var ingen hjælp, da det ældre ægtepar kom til Hong Kong.

“Mine forældre ventede og ventede på kørestolen, indtil de blev bedt om at forlade flyet. Så ventede de i gaten, men der kom ingen kørestol. Flyets kaptajn prøvede venligt at hjælpe,” siger datteren.

Datteren kontaktede Emirates om sine forældres dårlige kundeoplevelse i Hong Kong og foreslog, at de måske kunne blive opgraderet på hjemturen som kompensation.

Men hun fik blot e-mail fra Emirates ”customer services,” at dette ikke var muligt pga. firmapolitik. I stedet tilbød Emirates kundeservice at give hendes forældre en gratis kage!

Emirates har ikke besvaret TravelMole.com’s ønske om en kommentar til hændelsen.