BC Hospitality Group søger Head of Conference & Events til Comwell Conference Center Copenhagen

0

Er du vores nye kollega? 

Comwell Conference Center Copenhagen er et topmoderne og gennemrenoveret konferencecenter beliggende centralt i Ørestaden i København. Hos Comwell Conference Center Copenhagen huser vi arrangementer i alle størrelser i vores 48 nyindrettede mødelokaler og auditorier. Comwell Conference Center Copenhagen driver Danmarks største konferencecenter og udbyder et full service-koncept, der inkluderer alle former for IT/AV-services, catering, personale m.m. i forbindelse med konferencer eller møder.

Vi søger en leder til teamet, der varetager salg af internationale og nationale konferencer og events til Comwell Conference Center Copenhagen (CCCC). Har du kommerciel forståelse, salgserfaring, og evnen til at planlægge og eksekvere konferencer og events? Så kan du blive en del af en ambitiøs afdeling i en stor koncern i fortsat vækst.

Du vil blive ansvarlig for et team bestående af 9 engagerede medarbejdere. I samspil med dem vil det blive din opgave at udvikle og optimere processer og workflow.

Om jobbet
Kundetilfredshed er vores førsteprioritet, og dit overordnede mål er derfor at sikre, at dialog og interaktion altid er tillidsvækkende og professionel, så vores kunder vender tilbage.
Du vil blive ansvarlig for at overholde budgettet, budgetteret mersalg samt konverterings målsætningerne.
Du vil få en stilling med en bred berøringsflade og samarbejde med forskellige teams internt i koncernen, men også varetage diverse eksterne samarbejder.

Ud over dette består din hverdag bl.a. i:

  • Budgettering og forecasting af omsætning for CCCC
  • Udvikling, planlægning og afvikling af kundearrangementer i CCCC
  • Deltagelse på interne planlægnings- og driftsmøder
  • Deltagelse på interne møder omhandlende optimering af drift og/eller salgsstrategi
  • Tilbudsgivning og salg på nationale arrangementer såvel som internationale arrangementer
  • Afholdelse af salgsmøder samt gennemføre site inspections overfor potentielle kunder
  • Forhandling af kontrakter
  • Deltagelse i kundemøder
  • Opfølgning på arrangementer efter afholdelse

Ledelsesopgaver:

  • Motivere teamet til at opnå målsætningerne samt sikre et højt serviceniveau
  • Sikre at teamet arbejder struktureret og målrettet mod målsætninger inden for salg og planlægning, herunder WIG (Wildly Important Goals)
  • Rekruttering og træning af praktikanter og nye medarbejdere
  • Skabe rammerne for udvikling af medarbejdernes kompetencer
  • Vagtplanlægning

Om dig
Du har dokumenterede salgsresultater og ledelseserfaring fra branchen samt kendskab og netværk indenfor MICE markedet. Du arbejder struktureret for at skabe resultater i forbindelse med udførelse og opfølgning på salgsfremmende aktiviteter, hvilket falder dig naturligt. Du forstår at omsætte kundernes behov til løsninger, der kan implementeres til gavn for salget.

Ud over dette har du:

  • Et højt energiniveau. Du er proaktiv og går selv efter opgaverne
  • Erfaring med mange sideløbende projekter. Dette mestrer du uden at misteoverblikket eller gennemslagskraften
  • Et højt niveau i både skrift og tale på dansk og engelsk
  • Et højt serviceniveau med fokus på kunderelationen
  • Stærke samarbejdsevner, overblik, sans for detaljer og passion for dit fag

Din nye arbejdsplads
Du bliver en del af en afdeling, hvor lysten og viljen til at skabe resultater er en stor del af hverdagen.
Vi lægger vægt på at samarbejde om at nå konkrete mål for afdelingen såvel som individuelle mål.

I BC Hospitality Group A/S værdsætter vi mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, handicap, etnisk baggrund, religion og seksuel orientering.

 

 

 

 

 

 

 

 

DEL ARTIKLEN
  •  
  •  
  •  

Skriv en kommentar

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz