Tivoli skifter marketingschef

Michala Svane.

Michala Svane.

TURISME: Tivoli får til april ny marketingschef – den nuværende skifter til stort reklamebureau.

40-årige Michala Svane er fra 1. april ny marketingchef i Tivoli, hvor hun erstatter Thomas Erichsen, der er blevet Business Director hos reklamebureauet DDB Copenhagen.

Michala Svane skal bl.a. fortsætte arbejdet med at udvikle og implementere nye strategier, koncepter og produkter. Det gælder alt fra Fredagsrock, restauranterne, musicals til sæsonerne mm. Alt sammen ting, der skal bidrage til at videreudvikle Tivoli som forretning, samt støtte arbejdet i at gøre Tivoli til en helårsforretning.

Michala Svane har over 15 års erfaring med marketing, strategiudvikling og digital forretningsudvikling. Hun har en MBA i ledelse og strategi og har de seneste 11 år været leder af marketing- og kommunikationsafdelinger hos bl.a. Danica Pension, Pensam og HK.

Michala Svane siger i forbindelse med ansættelsen: ”Jeg glæder mig til at blive en del af holdet i Tivoli. Tivoli er noget særligt, noget de fleste af os er vokset op med, og at få lov at være med til at forfølge Tivolis ambitioner om at betage sine gæster bliver spændende.”

Kommerciel direktør i Tivoli, Elisabeth Milton Hemmingsen siger: ”Michala er handlekraftig, erfaren og hendes blik for det kommercielle bliver en væsentlig styrke for Tivoli.”