Stand By får nyt layout

0
Marts/april-udgaven af Stand By dækker bl.a. Icelandairs fagmesse Mid-Atlantic, der bl.a. havde disse repræsentanter fra selskabet, fra venstre Sigridur ”Sigga” Sveinsdottir, salgschef i Danmark, Bjarni Hardarson, chef for Skandinavien, Jeanett Dungal, chef for gruppesalg i Danmark, Bergthora Jonsdottir fra marketingsafdelingen i Skandinavien samt Thor Thordarson, marketingschef i Skandinavien og Finland.
Marts/april-udgaven af Stand By dækker bl.a. Icelandairs fagmesse Mid-Atlantic, der bl.a. havde disse repræsentanter fra selskabet, fra venstre Sigridur ”Sigga” Sveinsdottir, salgschef i Danmark, Bjarni Hardarson, chef for Skandinavien, Jeanett Dungal, chef for gruppesalg i Danmark, Bergthora Jonsdottir fra marketingsafdelingen i Skandinavien samt Thor Thordarson, marketingschef i Skandinavien og Finland.

VOR EGEN VERDEN: Redaktionen og salgsafdelingen hos Stand By er i fuld gang med marts/april-udgaven af bladet. Som noget nyt kommer Stand By fremover også på engelsk – men kun til abonnenter uden for Danmark.

Marts/april-udgaven af Stand By bliver som abonnenterne kender magasinet. Og så alligevel ikke…

Som noget nyt kommer der nyt layout ligesom der strammes op på indholdet. Vi skriver naturligvis fortsat om cruise, turisme, hoteller, travel management samt teknologi, og temaerne i næste ombæring af Stand By er det store årlige Airlines-tema og samt om MICE.

Til abonnenterne i Danmark udkommer Stand By fortsat på dansk – men til vores abonnenter uden for Danmark vil Stand By/TTG Nordic fra næste nummer ikke mere have sider på svensk. Hele bladet oversættes fremover til engelsk og får dermed et mere internationalt snit.

Den næste udgave af Stand By vil blandt meget andet ud over det nævnte også omtale Icelandairs netop overståede fagmesse for rejsebranchen, Mid-Atlantic, der bliver reportage fra MPI Konferencen EMEC 2016, som netop er blevet holdt i København om bl.a. Danmark som mødedestination og de nyeste tendenser på dette område.

Stand By har også optakt til efterårets konference om Sustainable Brands; Jan Aagaard skriver om forberedelser til OL denne sommer i Rio, der er reportage fra det kombinerede TTE i London – Travel Technology Europa/ Business Travel Show – om de nyeste tendenser og hvordan teknologien ændrer vores rejseadfærd. Og meget mere.

See you soon!

Skriv en kommentar

Skriv din kommentar
Skriv dit navn