Kendt musiker kritiserer Københavns Lufthavn

københavns lufthavn passagererLUFTHAVNE: ”Hvilken syg hjerne har tegnet det nuværende koks i Københavns Lufthavn – og hvilken idiot har godkendt det?,” siger en af Danmarks mest berejste rockmusikere. Tidligere Shu-bi-dua-medlem er igen ude efter Københavns Lufthavn – som måske skulle tage ham i bestyrelsen…

”Verdens mest åndssvage lufthavnsterminal, Terminal 3 i Københavns Lufthavn. Hvilken syg hjerne har tegnet det koks, har han aldrig været i en rigtig lufthavn, og hvilken idiot har godkendte det? Og har Københavns Lufthavns ledelse ikke selv været på tur med fly?”

Sådan lød den hårde kritik i weekenden på Facebook af Københavns Lufthavn fra samfundsdebattør Michael Hardinger, der mange gange før har kritiseret lufthavnen. ”Dingeren” bor i USA, men rejser ofte mellem USA og Danmark.

Københavns Lufthavn bad sidste år om input til forbedringer fra brugerne. Den opfordring fulgte Michael Hardinger, der nu turnerer med sit all stars-band, og rejser rigtig meget.

Michael Hardinger skrev sidste år på Facebook: ”Her er lidt af det, jeg uden honorarkrav har sendt til Københavns Lufthavn: ”3 x så meget gulvareal i check in i Terminal 2 og 3.

Separat ankomst udgang, så den ikke lander midt i check in hos SAS. Nye fliser i terminal 3. De holdt jo kun 6 måneder efter indvielsen.

Lad passagererne slippe for at gå gennem “taxfree” parfumehelvedet når de er igennem security. Fuldt stop for flere åndssvage forretninger. Flere siddepladser i terminal 2 og 3.

Ryk lige den provokativt latterlige low budget-terminal, CPH Go, 300 meter tættere på levende mennesker og sæt et par klapstole fra Jysk op til folk med dårligt bentøj. Vi ved, at Københavns Lufthavn hader lavpris, og vil straffe de forbryderiske kunder som benytter det. Fri Wi-Fi uden det latterlige login-system. Sæt parkeringsprisen ned så det ikke koster mere at stille bilen end det koster at overnatte på et 4-stjernet hotel i Los Angeles.”

Københavns Lufthavn skulle måske hyre Michael Hardinger til sin bestyrelse – den består i dag primært af repræsentanter for ejerne, en australsk investeringsfond og en canadisk pensionskasse.