Ny workshop med service ambassadører

service-ambassadører-maj-2015-800x443Firmaet Help@Head afviklede sidste uge sin 10. workshop på First Hotel G & Suites i København med ca. 70 deltagere fra turisme- og servicebranchen.

Serviceworkshoppen sætter fokus på kvalitet i dansk turisme. Aktører i dansk service og oplevelsesindustri støtter udviklingsmuligheder og fremtidens visioner for dansk turisme. International turisme er i vækst. Antallet af turister stiger, VisitDenmark spår, at stigningen vil fortsætte de kommende år.

Dog har Danmark ikke samme andel i væksten, som andre europæiske feriedestinationer. Alt dette tilbyder det seneste hold af Service Ambassadører i Oplevelsesøkonomi, som ser frem til at styrke udviklingen i dansk service og turisme.

Som et led i Help@Head kursus ’Service Ambassadør i Oplevelsesøkonomi’ var branchen forleden indbudt til workshop på First Hotel G & Suites i København. De deltagende virksomheder, som var bredt repræsenteret indenfor service, turisme og oplevelsesindustrien, var sammen med Service Ambassadørerne og dagens keynote speakers med til at sætte fokus på branchens udviklingspotentiale.

”Denne workshop, den tiende i rækken, talte 70 deltagere, og vi ser frem til at afholde mange lignende events i fremtiden”, siger direktør for Help@Head, Henning Kaae Glarvig, der i dag runder de 50 år.