Ny workshop for service ambassadører

turistambassadørerTURISME: 20. maj er Help@Head-virksomheden atter klar på First Hotel & Suites i Gyldenløvesgade i det centrale København til workshop med nye service ambassadører til oplevelsesøkonomien, f.eks. hoteller.

”Danmark er klar til at byde sommerens mange turister velkommen, men hvordan tager vi imod dem? Igen tales der om vores lave serviceniveau og tabte markedsandele. De seneste tal fra VisitDenmark viser fremgang i 2014 på 5,5 pct., til 2,4 mio. overnatninger i Danmark – og tendensen ser ud til at fortsætte. Men den seneste rapport fra Momentum bekymrer. I opgørelse over fremgangen i 47 europæiske lande, er Danmark nr. 42.”

Det konstaterer adm. direktør for virksomheden Help@Head, Henning Kaae Glarvig, forud for dens næste workshop med nye service ambassadører den 20. maj.

Kursisterne på det seneste service-ambassadør kursus har været gennem et seks ugers intensivt og jobrettet forløb med undervisere og foredragsholdere fra branchen.

Der har været fokus på gæste- og kundeservice, salg og revenue management, interkulturel forståelse, klagehåndtering og personlig kommunikation.

54 pct. af tidligere service ambassadør-kursister har fået virksomhedsplacering – via f.eks. praktikplads, løntilskud, deltidsstilling, projektansættelse osv., oplyser Help@Head.

Ved workshoppen næste uge vil der være indlæg fra Head of Branding i VisitDenmark, Anja Hartung Sfyrla, og Event Director i Wonderful Copenhagen, Ulrich Ammundsen.

Læs mere på hjemmesiden: helpahead.dk – herunder om tilmelding.