Kilroy får ny marketingschef

Christina Fahrenholtz.

Christina Fahrenholtz.

TURISME: Kilroy koncernen har ansat 32-årig MBAer som ny Chief Marketing Officer. Hendes forgænger blev sidste efterår adm. direktør for stort dansk rejsebureau.

Ansættelsen af Christina Fahrenholtz som ny Chief Marketing Officer i Kilroy Koncernen er delvis afløsning efter Anders Iversen, Kilroys daværende direktør for bl.a. marketing, der sidste efterår blev ny adm. direktør i FDM travel.

”Christina skal stå for en mere rendyrket marketing af Kilroy og sikre synergier. Alle vores varemærker har marketingsteams, hun skal stå i spidsen for dem alle,” siger islandsk-ejede Kilroys koncernchef, Claus H. Hejlesen, til standby.dk

Christina Fahrenholtz får det overordnende ansvar for Kilroy koncernens marketingsaktiviteter. Den har fire varemærker, Benns, ISIC, Jysk Rejsebureau og selve Kilroy.

Christina Fahrenholtz er ny i rejsebranchen. Hun startede hos Google i Irland og Danmark. Senest har hun været hos Fresh Fitness.

Kilroy driver virksomhed i Belgien, Danmark, Finland, Holland, Island, Norge, Polen og Sverige.

Kilroy International har hovedkvarter i København. Kilroy omsatte sidste år for 1,5 milliarder kr. og fik overskud på 50 mio. kr.

Ud over Kilroy i Danmark omfatter koncernen Kilroy International også Jysk Rejsebureau og Team Benns. Samlet er de Danmarks største rejsebureau for oversøiske rejser.