Ekstra fryns på krydstogt

0

krydstogt skib norwegian EscapeCRUISE: Netop nu er det som om, salget af krydstogter skal løbes i gang, og specielt til Middelhavet går det trægt. Det får flere selskaber til forskellige marketingaktiviteter. Nyeste lancering kommer fra Norwegian med kampagnen Feel Free.

Norwegian Cruise Line er med sine 14 skibe og med tre nybygninger på vej blevet et af de førende blandt rederier med store skibe. Ikke mindst efter, at Norwegian Escape lagde ud i oktober, som en imponerende nybygning med plads til 4.200 passagerer.

Til gengæld kommer der ingen nye skibe til i år, men tre i den store skala er på vej fra Meyer Werft i Tyskland til levering med det første næste år – og de to følgende i 2018 og 19.

Og Norwegian er i gang med at løbe salget i gang. Det sker med en kampagne, hvor kunder, som bestiller et krydstogt i perioden fra nu og indtil 10. april på fem eller flere nætter i år, kan vælge frit mellem fire forskellige tilbud.

Der er noget for enhver smag. Det gælder (1) frie drinks ubegrænset (pas på, det kan være farligt), (2) gratis adgang til de mange specialrestauranter, (3) frit internet eller (4) et rundt dollarbeløb til brug om bord på turen.

Skriv en kommentar

Skriv din kommentar
Skriv dit navn